четвер, 29 квітня 2021 р.

Практичне заняття "ЕКО + геометрія"

   У рамках STEM-тижня, який проходив у гімназії з 27 квітня по 5 травня, учні 3(7)-Б класу під керівництвом учителя математики Світлани Кузь працювали над проєктом "ЕКО + геометрія" (геометрія, технології, ландшафтний дизайн). Завдання проєкту -виготовлення підвазонника для сукулентів з метою озеленення класного приміщення чи подвір'я гімназії. 

Гімназисти:
- здійснили геометричні розрахунки та креслення;
- виготовили макет підвазонника, використавши вторинну сировину (картон від використаних ящиків, картонні туби від кухонних рушників);
- ознайомилися з технологією виготовлення бетону;
- залили готовий розчин бетону в макети;
- через тиждень (після висихання бетону) висадили вазони-сукуленти у виготовлені підвазонники.










понеділок, 19 квітня 2021 р.

Найбільший урок у світі з екології та кліматичних змін "Планета - мій дім"

   Учні 3(7)-Б класу Заліщицької державної гімназії у дистанційному режимі долучилися до відзначення Дня Землі та доєдналися до Найбільшого уроку з екології та кліматичних змін "Планета - мій дім", використавши матеріали, розроблені Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та EdEra. Гімназисти вкотре обговорили 17 глобальних цілей сталого розвитку, зокрема ті, що стосуються покращення екологічного стану; визначали причини погіршення та шукали шляхи покращення клімату на планеті. Використавши онлайн-генератор ребусів, діти створювали ребуси на екологічну тематику, а потім зіграли в еко-гру "Твій екологічний слід" ( за матеріалами посібника "Граючи, змінюємо світ: посібник з екологічних ігор з тематики змін клімату").



 

Підвищення кваліфікації

 15 квітня 2021 р. була учасницею вебінару " Як технології та цифрові навички полегшують життя сучасному вчителю?"Дякую ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" за корисні подарунки!




четвер, 1 квітня 2021 р.

Про клумбу, велосипед та дотичну до кола)

  Сьогодні, 1 квітня, ми з учнями 3-х класів на уроках геометрії вивчали властивості кола та дотичної до кола. Гімназистам було цікаво, де на практиці ми можемо застосувати набуті знання.